سايناساينا، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

ساينا عسل مامان

يه هفته مدرسه نرفتن ساينا

1393/10/4 14:20
نویسنده : مامان ساينا
818 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخترم و سلام به دوستان جون جونيبوسبوسبوسبوسمحبتمحبتمحبتمحبت

ساينا دختر گلم يه هفته مدرسه نرفتي چون سرما خورده بوديغمگینغمگینغمگینغمگین

همش استفراغ ميكردي غمگینگریهگریهگریهگریه

چند روز تو بيمارستان بستري شدي غمگینغمگینغمگین

خانوم پرستار گفت:يه هفته بايد بستري بشي ولي من گفتم نه نميشه چون مدرسه داري خطاخطاخطاخطا

خانوم پرستار بازم گفت:ميتونيد از مدرسه اجازه بگيريد منم قبول كردم و به مدرسه زنگ زدم جريان رو به خانوم مدير تعريف كردم و خانوم مدير گفت:اشكال نداره من ماجرا رو به خانوم معلم ميگم و هروقت خواستيد از خانوم معلم برنامه درس هارو بگيريد بوسبوسبوسبوسمحبتمحبتمحبتهمش خانوم پرستار ميخواست رگمو پيدا كنه ولي نميتونستخندونکخندونکخندونکبعد از چند روز رگمو پيدا كردغمگینغمگینغمگینغمگین

ساينا كلي گريه كرد همش خانوم پرستار ميگفت:نترس دختر گلم درد نداره چيزي هم نميشه آخر هم ساينا حرف خانوم پرستار رو گوش كرد.همين ديروز از بيمارستان مرخص شدي دختر گلم الان هم خوابي خوابخوابخوابعزيزم اميدوارم خوب بخوابي و خواب هاي قشنگ ببيني بغلبغلبغلبغل

دوستان عزيزم فعلا باباي بای بایبای بایبای بایبای بایبای بای

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

·٠•●♥ مامان آنا ♥●•٠·˙
4 دی 93 15:08
سلام عزیزم مرسی که به وبلاگم اومدی ایشاالله خدا دختر خوشگلت رو حفظ کنه عزیزم ...بابت لینک وبلاگ من و بهداد جون مرسییییی
مامان ساينا
پاسخ
خواهش ميكنم گلم مرسي آنا جونممممم
✍ مری
4 دی 93 16:14
سلام عزیزمممم چه دخمل نازی خدا بهتون ببخشه منم لینکتون کردم منتها من تو نی نی گپ که برای شما قابل مشاهده نیست چون بنا به دلایلی دوست ندارم کسی دوستامو بشناسه ولی هروقت وبتون آپ بشه به من خبر داده میشه توسط نینی گپ
مامان ساينا
پاسخ
مرسي عزيزم
مامان ریحانه
5 دی 93 18:32
بلا دوره خانمی حالا خوشحالم که حال ساینا جون بهتره و انشالله که همیشه صحیح و سلامت باشه روی ماه ساینا جونو ببوس
مامان ساينا
پاسخ
مرسي عزيززززززززززززززززززم قربونت چشم حتما بوووووووس واسه نازنين جوووووووووووووونم
مریم مامان دونه برفی
6 دی 93 8:51
سلام خانمی ازخوندن این پست خیلی ناراحت شدم امیدوارم که ساینا جون همیشه سلامت باشن و دیگه هیچوقت رنگ بیماری رو به خودشون نبینن.
مامان ساينا
پاسخ
فدات مريم جونمممم ممنون بوووووووس واسه گل پسري